13.02.2010 г.

Простих се с пушенето

На лечителката Бети Шайн, която извърши една от най-големите добрини в живота ми.

Спрях да пуша преди близо 16 години. На 15-ти април, 1994 година.
И не спрях, а ме спряха.
Моята история ще прозвучи като приказка, но това, което ще разкажа, наистина ми се случи.

По това време пребивавах в Англия. Един ден, в един жълт вестник - The Sun - прочетох статия за дукесата на Йорк, Фърги, която ползвала услугите на лечителката Бети Шайн (Betty Shine).
Първо, незнайно защо останах изненадана, че и в Англия има лечители. Второ, бях хипнотизирана от името на лечителката - shine в превод от английски означава светлина.

Живеех в Лондон и едно от любимите ми занимания бе да обикалям книжарниците. Най-интересни ми бяха щандовете с езотерична литература.
Един ден видях книжка от Бети Шайн. Разтворих я напосоки да видя за какво пише и лесно ли се чете. Попаднах на страница, където лечителката обясняваше, че може и страстен пушач да откаже от цигарите чрез дистанционно влияние. Макар не винаги да успява!

Веднага купих книгата и я изчетох на един дъх. На последната страница имаше адрес за контакт.

Реших да пиша на Бети Шайн.
Пушех по 2 кутии цигари на ден и наистина исках да ги откажа. Страдах от кокоши тръни заради неудобни обувки, а от непрекъснатия стрес на шията ми бе избила екзема.
Написах и за трите си проблема.

Точно след две седмици получих писмо от Бети. Пишеше, че е започнала дистанционното ми лечение и в близките дни да очаквам резултати.

Обзе ме огромна радост и подозирам, че лекуването ми започна точно в този момент. Радостта идваше най-вече от факта, че тази толкова интересна за мен жена, ми бе отделила внимание.
Чрез нейното писмо се докосвах до непознати за мен измерения.

На другата сутрин станах и започнах обичайните приготовления за работа. По това време работех в травъл агенция и вече имах цяла колекция от шалчета, за да прикривам екземата на шията си.
Едва когато започнах да завързвам шала забелязах, че екземата я няма. Нямаше я! Беше изчезнала! Стоях пред огледалото смаяна и сякаш хипнотизирана.
Тогава се сетих, че още не съм запалила цигара.
Наведох се да проверя ходилата си. И кокошите тръни бяха изчезнали!

Наистина ми е трудно да опиша как се чувствах. Тръгнах пеша към метрото, за да осмисля случващото се. Нищо не можах да осмисля. Просто се чувствах безкрайно добре. И малко се страхувах да не се събудя.

Тогава разбрах, че с чудесата лесно се свиква. Радвах се на чиста кожа и удобни крака. Не ми се пушеше. А не бях дала нито пени за тези 3 удоволствия.

Понякога се притеснявах от изкушения. Имах една приятелка, Или, която не вярваше на историята ми и все ме предизвикваше. Качим се в колата и тя почва: Запали ми една цигара, че не мога в движение!
В началото се страхувах да не пропуша. Но беше въпрос на достойнство и добри маниери да не отказвам.

Така проверих силата на лечителските способности на Бети Шайн. Палех цигарите на Или, вдъхвах с удоволствие тютюневия дим на пушачите около мен - правя го и досега, но не пропуших.

Бети Шайн се пресели в отвъдното през март, 2002.
Нейната дъщеря, Джанет, продължава лечителската мисия.
За тези, които искат да пишат на Джанет Шайн, адресът е:

Janet Shine
P.O.Box 1009
Hassoks,
Sussex BN6 8XS
United Kingdom

Късмет!

P.S. Вече искат дарение според възможностите!

Прочетете още:
Gatwick - Гатуик
Gatwick - Гатуик 2
Всичко се предизвестява предварително
Удоволствие дебне ...
Sanus Per Aquam
Спа Етикет
...

Няма коментари: