21.04.2010 г.

Всичко се предизвестява предварително

Едно позакъсняло откровение!

Още щом завърших гимназия, се записах на курс по козметика.
Никога не съм имала намерение да ставам козметик. Просто исках да зная как да се поддържам млада и красива.

Тогава още не знаех, че красотата се гради отвътре навън.
Че красотата на душата придава красота на лицето.
Че добрите и щастливи мисли могат да те направят по-красива и от най-скъпия козметичен крем.

Та, най-редовно и с голямо удоволствие посещавах практическите упражнения по козметика. Но при завършването не бях в София и помолих моя приятелка да ми вземе дипломата.

Тя я взе и я изгуби.
Тогава казах нещо, на което самата аз се учудих:
Как можа да ми загубиш дипломата? Аз, един ден, хляба си ще вадя с тая диплома!

Бях завършила английската гимназия, следвах английска филология и се готвех за преводаческа дейност. Козметиката беше само хоби.

Минаха години. Работех в туризма.
Работата с много хора и много претенции ме беше изнервила. Реших, че е време за промяна.
Исках спокойна работа. Хем да работя с удоволствие, хем да не съм под постоянен стрес.
И ... превърнах хобито си в професия!

Завърших колеж по козметика в Лондон и повече от десетилетие работя в спа индустрията.
И съм много щастлива.
Та си мисля, че ако човек обръща внимание на думите си, би могъл да надникне в бъдещето си!

Прочетете още:
Простих се с пушенето
Gatwick - Гатуик
Gatwick - Гатуик 2
Удоволствие дебне ...
Sanus Per Aquam
...

1 коментар:

Zvetanka Shahanska каза...

Нищо случайно не му се случва на човек, винаги има защо, дори и в момента да не го виждаме:)))Поздрави!!!!