18.02.2010 г.

Gatwick - Гатуик 2

На Гатуик се занимавах с ароматерапия. Изпитвах безкрайно удоволствие да смесвам уханията и правех ароматерапия за лице и тяло. Истинско изкуство е да правиш блендове, съобразени не само с физическите, но и с емоционалните качества на маслата. 

Клиенти ми бяха стюардесите от 3 американски аеролинии – American Airlines, US Air и Continental. Жени на средна възраст. Оказа се, че при навършване на определен трудов стаж, стюардесите имат право да избират полетите си. Най-апетитни били полетите до Лондон, Токио и Париж. В този ред.
Екипажите отсядаха в Хилтън. Пристигаха много рано сутрин. Настаняване в хотела, сън, а после плуване и масаж. Бяха щедри клиенти.

Веднъж за масаж дойде една жена от екипажа на American Airlines. Беше самоуверена и притежаваше интелигентна красота. Щом заговорих, попита дали съм българка. Познала по акцента. Най-добрата й приятелка – Валентина – също била от България.
Били и колежки. Професия – пилот!

Почивният ми ден беше в четвъртък.
Дошъл в клуба млад мъж и поискал масаж за четвъртък, но поискал час с мен. Обяснили му от рецепция, че аз този ден почивам, но пък че може да си направи шиатсу масаж при моята колежка.
Не ставало. Настоял да говори с мен.
Гледам срещу мен интелигентно, напрегнато лице.
Не го разпитвам. Усещам, че му е важно и се съгласявам за четвъртък.
Никога в живота си този човек не е бил на масаж, но за моя изненада ми казва кои масла да използвам.
Чак след процедурата научих, че на следващия ден му предстои сериозен изпит – за професионален пилот.
Неговият приятел вече си взел изпита. Но предния ден бил на арома-масаж при мен!
Не зная дали това момче си взе изпита, но поне на един млад пилот със сигурност съм помогнала!

На Гатуик видях Роби Уилямс (Robbie Williams). Доста по-едър, отколкото изглежда на екрана. Беше се върнал от Щатите с полет на Virgin Atlantic и чакаше реда си за лимузина. На всички пътници от първа класа Ричард Брансън осигуряваше безплатна лимузина от аерогарата до Лондон.
Веднъж, преди години, гледах по BBC интервю с бащата на Роби Уилямс. Той е не само певец, но и комедиант. Разказа, че бил на почивка в Испания, когато видял голям плакат на Роби на витрината на магазин. Тогава осъзнал, че синът му е вече известен. От магазина излязла млада англичанка и бащата с гордост казал: Това е синът ми! А тя отвърнала: Аз, пък, съм английската кралица!
Лично на мен, Роби ми стана изключително симпатичен, когато в едно предколедно интервю го попитаха какъв коледен подарък иска, а той отговори: Нищо друго, освен да видя майка си!  
                                   
Видях и Роуън Аткинсън (Rowan Atkinson) - смахнатият мистър Бийн, който на живо изглежда съвсем, ама съвсем нормално.
Видях и едно от момчетата на Бойзоун, хубавецът с пресечената вежда.





Един ден, на рецепцията в хотела срещнах бившата си учителка по английски от гимназията Мерсия Макдермот (Mercia McDermott). Надали ме позна, защото много випуски минаха през нея, но нейният любезен български веднага ме вкара в настроение!

Напуснах Гатуик, защото затвориха клуба за ремонт, за да го превърнат в модерен спа център.
Последният път, когато минах оттам, слязох да видя новото творение. Бях безкрайно изненадана, защото нещата бяха в процес на замразен ремонт.
Във фоайето на хотела цареше същото спокойно жужене, както и преди. Слънцето струеше през стъкления таван и зареждаше с настроение.
Но на мен ми стана тъжно. Спомних си времето, когато разменях многобройни поздрави и усмивки, докато стигна до клуба. А сега нямаше нито едно познато лице. Нито на рецепция, нито зад бара.
Но Господ мен не ме забравя.
Тъкмо си мислех, че трябва да превключа настроението и какво да видя! На дивана, до изхода на фоайето, с книга в ръка си седи самият Ник Нолти – любимецът на сестра ми!
И му се усмихнах с благодарност – той не ми обърна внимание!

Прочетете още:
Gatwick - Гатуик
Простих се с пушенето
Всичко се предизвестява предварително
Удоволствие дебне ...
Sanus Per Aquam
Спа етикет
...

Няма коментари: